He creado este blog pensando en ofrecer a los niños hospitalizados un espacio abierto a la comunicación. No en vano, LA PALABRA PUEDE CURAR.
RSS

viernes, 30 de enero de 2009

ZAKURRAK


Kaixo, Asier deitzen naiz eta behaketak egin behar dizkidatenez, hemen nago, ospitalean, batzuetan aspergarria da, gelan bakarrik nagoenean, baina gero gelarekin eta ziber-kaixan oso ondo pasatzen dut.

Gustuko dudan animalia zakurra da.
Mota asko daude: westing highland white terrier,bichon maltes, Yorkshire terrier...
Nik etxean ere zakur bat dut eta Chantal deitzen da, bere alaba ere gurekin bizitzen da eta Sali deitzen da.

Nire izeba zakur-hazlea da eta gutxi gora behera 100 zakur ditu.
Zakurra nire animaliarik gustukoena da baina niri animaliak asko gustatzen zaizkit.
Gehien gustatzen zaidan zakur mota rotwailerra da, gainera nire amak bat erosi nahi du, udan nire etxeko lorategira lapur batzuk etortzen direlako.

No hay comentarios: