He creado este blog pensando en ofrecer a los niños hospitalizados un espacio abierto a la comunicación. No en vano, LA PALABRA PUEDE CURAR.
RSS

jueves, 14 de octubre de 2010

ZALDIAK ETA FUTBOLA


kaixo:

Ni Ainhoa naiz, 11 urte ditut eta orain ospitalean nago ganglio bat inflamatu zaidalako.

Gehien gustatzen zaidana zaldian ibiltzea da. Lasterketak egin ditut: 20 kilometrokoak, 40 k. etabar. Eribeko zalditegian nago, nire lehengusinarekin Maitane. Benito zalditegiko arduraduna da eta hemendik agurrak bidaltzen dizkiot. Lau urtekin hasi nintzen zaldiak ibiltzen. Askotan, mendira ateratzen naiz eta ibilaldiak egiten ditut.

Beste kirol bat gustoko dudana futbola da, defentsa naiz Zigoitiako taldean. Bigarrenak gaude ligan.

Ostiralean aterako naiz, zein ondo!. Espero dut ospitalean dauden ume guztiak sendatzea. Oso ondo pasatu dut hemengo ikasgelan.


Agur bat.
Ainhoa.

No hay comentarios: