He creado este blog pensando en ofrecer a los niños hospitalizados un espacio abierto a la comunicación. No en vano, LA PALABRA PUEDE CURAR.
RSS

viernes, 22 de octubre de 2010

TXINPANTZEAK


Kaixo, Aimar naiz.

Ospitalean nago sorbaldan mina eta sukar handia dudalako. Hemen ondo nago.
Hemengo eskolan egon naiz eta etxerako lanak egin ditut.

Txinpantzeak asko gustatzen zaizkit eta gai hau lan egin dut baita ere hemengo eskolan.

Txinpantzea antropomorfoko familiakoa da. Tximinetako azkarrenak dira. Bera beltzarana da eta 1,60 metroko altuera du.Normalean lau hankaz ibiltzen dira. Afrikako oihanetan bizi dira. Zuhaitz zuhaitz iblitzen eta azkarak dira. Jaiotzean kilo bat eta erdi pisatzen dute. Beste animalia eta gizonarekin bizi ahal dira.

Noizbehinka gorilarekin nahasten dira.
Espero dut mezu hau gustatzea.
Agur:
Aimar (10 urte)

3 comentarios:

Hitzak dijo...

Asko gustatu zait zure idatzia, benetan interesgarria dela aukeratutako gaia,asko dakizu txinpantzei buruz.

Laister sendatu!!

Hitzak

anamar dijo...

Ezkerrik asko mesuagatik eta lasaitu, laister aterako naiz.

Iratxe dijo...

Kaixo Aimar!

Orain Mari Carmenekin ortografia lantzen gaude, eta oraintxe "las palabras llanas" noiz azentuatzen diren ikasten gaude.

Zu, zer moduz zaude? Seguraski triste zaudela baloia ez duzulako ukitzeko aukera, guk zure ordez ukitzen dugu.

Noiz bueltatuko zara? faltan hartzen zaitugu.

Musu handi bat, denon partez.