He creado este blog pensando en ofrecer a los niños hospitalizados un espacio abierto a la comunicación. No en vano, LA PALABRA PUEDE CURAR.
RSS

lunes, 9 de septiembre de 2013

DIABETESA


Kaixo, Nekane naiz, hamar urte ditut eta Arrasaten bizi naiz.
 
Esan egin didate diabetikoa naizela eta Txagorritxuko ospitalera etorri naiz. Hamaika egun daramatzat hemen, baina ostegunean edo ostiralean etxera joango naiz.
 
Gosaldu baino lehen eta gero hatzamarrean pintxatu egin behar dut baina ez du minik egiten. Gero amak eda aitak insulina pintxatu egiten didate besoan.
 
Hemen ez naiz aspertzen, Txikipark bat dagoelako eta andereñoak ordenagailu bat utzi dit blog batean sartzeko eta ipuinak irakurtzeko. Ipuinak oso politak dira. Gehien gustatu zaizkidanak hauexek dira:
 
"Arturo, kanguro txikia" eta "Rosalinda eta Txomin, xiringa eta xiringo".
 
Irakurri nahi badituzue blog honetan daude, eskuineko zutabean.

No hay comentarios: