He creado este blog pensando en ofrecer a los niños hospitalizados un espacio abierto a la comunicación. No en vano, LA PALABRA PUEDE CURAR.
RSS

lunes, 14 de marzo de 2016

NEREARENTZAT (nire andereñoa)


Kaixo, Nerea. Kaila naiz eta ospitalean nago.

Ospitalea asko gustatzen zait, batez ere hemengo eskola. Ordenagailuak, liburuak, jostailuak eta fitxak dauzkagu hemen.

Hemengo janaria ona da. Bihar espagetisak jango ditut eta pozik nago horrexegatik.

Ni zutaz gogoratzen naiz zeren ospitaleko ikastolan nago orain.

Nahi dut zu laister ikusi.

Muxu pilo bat.   XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX


5 comentarios:

Unknown dijo...

jajaja,que bonito

Unknown dijo...

hola Ana, que tal?

Ana dijo...

Hola, Iker. Estoy bien, y tú?.

Me encanta leer tus palabras.

¡Cuídate!

Unknown dijo...

bien,gracias lo mismo

Unknown dijo...

Kaixo, Kayla:
Izugarri gustatu zait zure gutuna eta pillo bat pozten nau ospitaleko ikastolan pozik zaudela jakiteak. Beno, egia esanda, banekien horko andereñoak oso-oso jatorrak direla.
Gelan faltan botatzen dut zure irribarrea, eta ordenagailutik bada ere, musu erraldoia bidaltzen dizut: MUUUUUAAAAAKKK!
Zerbait behar baduzu, amatxori edo andereñoari esan eta nik lagunduko dizut.
Asko maite zaitut!!
Nerea